TrendyWorker.PL

Zwroty
i reklamacje!

Regulamin zwrotów i reklamacji

REKLAMACJE

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca zobligowany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  3. Reklamacje Klient może złożyć poprzez:
    a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@trendyworker.pl
    b) w formie pisemnej na adres: PPHU Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin.
  4. W opisie reklamacji Klient winien podać: informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzanie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego reklamację.
  5. Sprzedawca winien ustosunkować się do składanej reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
  6. W przypadku gdy Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta i Produkt będzie musiał zostać dostarczony do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres PPHU Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY dotyczy Konsumenta i Przedsiębiorcy uprzywilejowanego na prawach Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Produktu.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone:
    a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@trendyworker.pl
    b) w formie pisemnej na adres: PPHU Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i Reklamacje”. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza lecz nie jest to obowiązkowe.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić konsumentowi równowartość produktu/produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na podany przez Klienta nr konta bankowego.
  6. Konsument zobowiązany jest niezwłocznie do zwrotu Produktu Sprzedawcy w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument powinien zwrócić Produkt na adres: P.P.H.U. Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin
  7. Produkty, które były specjalnie zlecone przez Konsumenta do znakowania przez nas poprzez nadruk lub wyszycie na nim logotypu nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
  8. Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.
  9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

 

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  3. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako Przedsiębiorca prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

Formularz zwrotu

Shopping Cart