Zwroty
i reklamacje!
Regulamin zwrotów i reklamacji
REKLAMACJE
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca zobligowany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- Reklamacje Klient może złożyć poprzez:
a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@trendyworker.pl
b) w formie pisemnej na adres: PPHU Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin. - W opisie reklamacji Klient winien podać: informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzanie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego reklamację.
- Sprzedawca winien ustosunkować się do składanej reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
- W przypadku gdy Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta i Produkt będzie musiał zostać dostarczony do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres PPHU Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY dotyczy Konsumenta i Przedsiębiorcy uprzywilejowanego na prawach Konsumenta
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Produktu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone:
a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@trendyworker.pl
b) w formie pisemnej na adres: PPHU Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin - Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i Reklamacje”. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza lecz nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić konsumentowi równowartość produktu/produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na podany przez Klienta nr konta bankowego.
- Konsument zobowiązany jest niezwłocznie do zwrotu Produktu Sprzedawcy w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument powinien zwrócić Produkt na adres: P.P.H.U. Makler ZPChr Marek Kapyszewski ul. Polna 19a, 62-510 Konin
- Produkty, które były specjalnie zlecone przez Konsumenta do znakowania przez nas poprzez nadruk lub wyszycie na nim logotypu nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
- Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
- W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako Przedsiębiorca prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.